top of page

Fotoreportaż z wystawy "Body of Work: The Art of Eating Disorder Recovery"

Wystawa Judtih Shaw "Body of Work: The Art of Eating Disorder Recovery" to artystyczny, herstoryczny wyraz doświadczenia własnego ciała, zaburzenia łaknienia i procesu jego przezwyciężania. Niezwykle silne doznanie...

"Restrykcje i własne zaprzeczanie były drugą naturą".

"Życie z zaburzeniem jedzenia jest białe albo czarne".

"Zawsze myślałam o sobie jak o odmieńcu".

"Niegodna".

"Posiadanie zaburzenia w jedzeniu nie jest wyborem. Wyborem jest odzyskanie".

"Byłam zawsze porównującą się, poddającą się mierzeniu i rywalizującą z innymi osobą, żeby poczuć własną pewność i zapracować na uznanie".

"Ubrania były drogą służącą zdefiniowaniu tego, kim była".

"Byłam zdeterminowana, by uzyskać perfekcyjną anoreksję".

"Czy rozwinęłam w sobie anoreksję, bo byłam szalona? A może znalazłam w niej wyjście, by zdławić w sobie poczucie wiecznego i poruszającego starania się o przeżycie bez miłości?"

"Moje ciało przyjmowało różne formy".

"Ciało wyrażało stany emocjonalne, których umysł nie mógł zrozumieć".

"W pułapce umysłu".

"Jak widzisz swoje życie? Wspaniały prezent dla rodziny".

Fragmenty wystawy obejrzanej w St. Louis.


Najnowsze posty
Ostatnie posty
Search By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page